D1 News > Новини > Твій регіон > Якісний ремонт одного деформаційного шва триває тиждень, а їх 70

Якісний ремонт одного деформаційного шва триває тиждень, а їх 70

Новини
25 Липня 2019, 19:16

Відремонтувати на совість дорожнє покриття на переправі до 16 вересня просто нереально — стверджують фахівці. Якісний ремонт одного мостового деформаційного шва має тривати тиждень. За проєктом, таких швів потрібно відновити 70.

 

Мостовика і співвласника будівельного бізнесу Андрія Плеханова не дивує, що за пів року біля швів з’явилися ями в асфальті. Бо шви зробили з оцинковки. І одразу пояснює, як робити правильно:

“Посередині прокладається гума і закріплюється анкерами. Потім в декілька шарів відбувається заливка бетону з висушуванням, тобто це тривалий і непростий процесс”.

І підкреслює, новий генпідрядник робить так, як треба. На один шов робітники витрачають 5-7 днів. Тим часом, неякісними деформаційними швами заводу “Майстер Профі” зацікавились правоохоронці у рамках нового кримінального провадження, вже другого за рахунком.

“Призначена експертиза щодо якості швів міжплиточних щодо якості покриття, щодо якості інших видів робіт”, – розповідає начальник відділу прокуратури Дніпропетровської області Євген Соколов.

Перше кримінальне провадження стосується постачання неякісних бетонних відбійників. Тепер їх вимушені піскоструїти та обробляти захисними будівельними сумішами. Оскільки в бетон не доклали цемент, матеріал сипався як борошно. У першій справі два обвинувачених — директор заводу “Майстер Профі” Михайло Світлинець і директор Заводу “ЗБК” Артем Точицький.

“Чиновники міськради є свідками, оскільки вони не брали жодної участі саме у цих залізобетонних конструкціях. Тут чистий підряд між виконавцем робіт і поставником цих залізобетонних конструкцій”, – продовжує правоохоронець.

Євген Соколов розповідає: по цій справи зібрали 27 томів матеріалів і чотири короби речових доказів. З квітня вона слухалася в Індустріальному суді, та через зміну судді виникла затримка.

“Було досліджено близько 12 томів. І ми були вимушені починати заново досліджувати докази в кримінальному провадженні саме у суді”, – наголошує прокурор.

Наступне судове засідання у вересні. А тим часом, Андрій Плеханов знайшов серйозні недоліки в роботі вже нового генпідрядника — компанії МАСТ-Буд.

“Ось сітка з синтетичної арматури — більш-менш якісно. І вона повністю перекривала всю частину, що ремонтується. А нова сітка — дешева і неякісна, та ще й завширшки вдвічі менше проїжджої частини, що неприпустимо”, – ділиться секретами мостобудівництва експерт Андрій Плеханов. І підкреслює, що там де дірки та стики — потенційне місце для руйнування асфальту.

Такого ремонту точно надовго не вистачить. І за рік-два знову доведеться латати дірки на проїжджій частині переправи, стверджує експерт. За пів мільярда гривень в Дніпрі роблять не капітальний, а косметичний ремонт Нового мосту.

Читайте також: На Новому мості в Дніпрі замінили лише 3 балки з 16 аварійних

Опубліковано: 25 Липень, 19:16
Канал D1
  • Календарь

    Листопад 2019
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
    « Жов    
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930